יום ראשון, 6 במאי 2018

שלום

שמי אלי ברקת, אני מזכיר סניף מרצ בירושלים, ומרכז את פעילות "פורום מרצ למאבק בכיבוש" ובעוד חודש וחצי אחגוג 50, . אני מניח  שרובכם מכיר אותי, את דעותיו ואת עמדותיי, אך חשוב לי לספר על עצמי ולבקש את תמיכתכםן.
  • אני פעיל ברצ ומרצ, משנת 1985, אז, טרם גיוסי לצה"ל, הקמתי מחדש את סניף נוער רצ בהוד השרון. מאז לא חדלתי מפעילות. אנשי מרצ הוותיקים וחברי סניף ירושלים מכירים אותי היטב מההפגנות, האירועים והפעילות השוטפת בסניף, אחרים מכירים אותי דרך פרופיל הפייסבוק שלי.
  • בשלוש השנים האחרונות אני משמש מזכיר סניף ירושלים של מרצ (הסניף הפעיל ביותר במרצ).
  • בשנה האחרונה יזמתי את האירוע והקרנת הסרט "הארץ שמעבר להרים" של מיכאל אללו וניר ברעם בפורום למאבק בכיבוש,.
  • כפעיל בפורום גאות וכמי שרוצה להעמיק את השותפות היהודית הערבית במרצ ולאחר שביקורת לגיטימית מצד חברי על חבר כנסת עיסאווי פריג' גלשה לעתים לדרך שחשבתי אותה כלגיטימית פחות, יזמתי מפגש פומבי בין עיסאווי' לפעילי להט"ב פלסטיניים, בינהם חאדר אבו סייף מיפו, אליו הגיעו כ-150 איש. ניתן לראות כאן את הדברים של עיסאווי במפגש.

אני מתמודד להנהלת מרצ כי לא רק מרצ אלא גם מדינת ישראל והסכסוך הישראלי פלסטיני נמצאים במצב קריטי, וכי בייחוד בעת הזו  קולה הצלול והלא מתפשר של מרצ חיוני מאי פעם.

כאשר כבר לא ממש ברור האם פתרון שתי המדינות עדיין ישים; כאשר הפרטנר הפלסטיני הטוב ביותר שהיה לנו נמצא ככל הנראה בשלהי כהונתו ולא ברור מה יהיה כאן כשזו תסתיים; כאשר ישראל הופכת להיות מדינת אפרטהייד, כאשר הגזענות מרימה ראש באין מפריע; כאשר חברינו במחנה הציוני סבורים דווקא שהתשובה הראויה לכל אלה היא קריצה והתרפסות בפני הימין - מרצ חייבת להיות מגדלור אידאולוגי, חייבת לומר את האמת  בלי פחד וללא מורא מדעת הקהל. רק כשמרצ מציבה תפיסה אידאולוגית ברורה היא רלוונטית ומשפיעה, ואני רוצה להיות בהנהלתה כדי להבטיח זאת.
אודה לך על תמיכתך

אשמח להיות זמין במייל וטלפון: אלי ברקת, 054-4926777 | elibareket@gmail.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה